Cuvinte cheie

Albume. Carti ilustrate 21
Atlase. Dictionare si Enciclopedii 120
Carti pentru copii si tineret 138
Diverse 156
Drept 393
Fara domeniu 11
Fictiune 1434
Ghiduri practice 418
Limbi si civilizatii straine 139
Manuale si auxiliare 248
Medicina 124
Metodologie / Pedagogie 118
Non-fictiune 450
Psihologie 257
Reviste 26
Stiinte sociale 704
Stiinte umaniste 811
Tehnologie si Stiinta 166

 Edituri partenere

Cartea Romaneasca -10 %
Institutul European -10 %
Polirom -10 %
Ad Libri
Agapis
Agaton
Agnos
Aius
Alcris
Aldopress

Vezi toate editurile...

FAQ

 

    ĪNTREBĂRI FRECVENTE

      1. Cum mă īnregistrez ca utilizator al site-ului?
      2. Cum comand?
      3. Cum modific cantităţile comandate?
      4. Cum şterg un produs adăugat īn coş?
      5. Cum trimit comanda?
      6. Ce este discountul?
      7. Cum primesc comanda?
      8. Cum procedez dacă nu primesc coletul?
      9. Cum pot sa aflu stadiul comenzii si disponibilitatea titlurilor ?

   

Pentru a putea realiza o comandă pe site-ul www.cartedesucces.ro vă recomandăm ca, īn prima fază, să vă īnregistraţi ca utilizator al acestui site.

1. Cum mă īnregistrez ca utilizator al site-ului?
    Pentru īnregistrare, accesaţi butonul Īnregistrare aflat īn josul paginii, apoi completaţi cīmpurile cerute de formular; cīmpurile marcate cu * sīnt obligatorii.

2. Cum comand?
    Pentru adăugarea īn coşul de cumpărături, alegeţi produsul dorit, apoi apăsaţi butonul Adaugă. Īn dreptul butonului Coş (din partea stāngă-jos a paginii), vi se va afişa valoarea curentă a coşului de cumpărături. Dacă doriţi să vizualizaţi conţinutul coşului, apăsaţi butonul Coş unde vor fi afişate toate produsele adăugate pīnă īn acel moment. 

3. Cum modific cantităţile comandate?
    Fiecare produs va fi adăugat īn coş cu valoarea 1 īn dreptul cantităţii; dacă doriţi să modificaţi numărul de bucăţi aveţi această posibilitate numai īn coşul de cumpărături, īn cīmpul aferent cantităţii. La fiecare modificare valorile aferente vor fi schimbate automat.

4. Cum şterg un produs adăugat īn coş?
    Pentru ştergerea unui produs adăugat īn coş, apăsaţi butonul Coş; pentru fiecare produs existent īn coşul de cumpărături, īn partea dreaptă găsiţi simbolul ; la apăsarea căruia produsul respectiv va fi şters definitiv din coş.

5. Cum trimit comanda?
    După stabilirea produselor şi cantităţilor aferente, se alege modul de expediţie (poştă clasică sau poşta rapidă). Īn ambele variante plata se face la primirea coletului. Comanda se expediază prin apăsarea butonului <Trimite comanda> aflat după ultimul produs din lista coşului de cumpărături.

6. Ce este discountul?
    Discount-ul este reducerea oferită fie de partenerii noştri, fie de site-ul www.cartedesucces.ro. Discount-ul oferit de partenerii noştri este evidenţiat īn dreptul produselor acelui partener prin imaginea cu discount-ul acordat şi preţul īntreg/preţul redus; ce se aplică numai la produsele partenerului care acordă reducerea. Discount-ul oferit de site-ul www.cartedesucces.ro este evidenţiat īn coşul de cumpărături şi este aplicat la valoarea totală a comenzii.

7. Cum primesc comanda?
    Comanda va ajunge la Dvs. īntr-o perioadă de timp cuprinsă , de regula , īntre 5 şi 15 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii, īn funcţie de răspunsul partenerilor noştri si de disponibilitatea produselor comandate. In momentul expedierii comenzii veti primi un email automat in acest sens. Comenzile se trimit prin posta romana cu exceptia comenzilor cu valori de peste 500 RON care se trimit prin curier , in masura in care in localitatea dumneavoastra se afla punct de lucru al curierului. Pentru varianta poştă romana veţi fi īnştiinţat prin mandat poştal şi va trebui să vă prezentaţi la oficiul poştal pentru ridicarea coletului. Pentru varianta curier veţi fi contactat telefonic de către un agent al firmei de curierat, iar coletul vă va fi adus la o locaţie pe care o veţi comunica acestui agent.
    Comenzile vor fi expediate integral sau partial ( daca unele produse nu pot fi livrate) in mod automat , fara alta formalitate de a contacta din nou cumparatorul . Cumparatorul poate conform legii sa refuze coletul ori sa-l returneze pe cheltuiala sa in termen de 10 zile de la livrare

8. Cum procedez dacă nu primesc coletul?
    Īn cazul īn care coletul nu ajunge īn posesia Dvs. după perioada de timp specificată mai sus, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail . Vom face verificările solicitate şi vă vom comunica imediat unde se afla coletul sau din ce motive nu a fost expediat către Dvs. Daca intr-un interval de 20 de zile lucratoare de la plasarea comenzii nu primiti email-ul automat de livrare , puteti considera comanda anulata . Puteţi vizualiza istoricul comenzilor pe site-ul nosru accesīnd contul Dvs., apoi apăsīnd pe nume. Aici veţi găsi toate comenzile efectuate de Dvs. īn ordine invers cronologică şi stadiul actual al acestor comenzi.

9. Cum pot sa aflu stadiul comenzii si disponibilitatea titlurilor ?
    Titlurile marcata cu "epuizat" nu pot fi comandate . Ele nu se mai afla nici in stocul nostru si nici in cel al furnizorilor . Titlurile care pot fi adaugate in cos se afla fie in stoc propriu , fie figureaza in stocul furnizorilor . Nu putem insa garanta pt capacitatea furnizorului de a ne onora toate comenzile .
Pentru aflarea stadiului comenzii si a disponibilitatii titlurilor comandate , va rugam sa utilizati formularul din pagina de Contact


 Autentificare


 Cautare


 Parteneri

 
Ghidul tau autentic de shopping.